پرسش های متداول

1 - اعتبار علمی کنفرانس در چه سطحی ارزیابی می‌شود ؟

در هر کنفرانسی، اعتبار کنفرانس به برگزارکننده کنفرانس و هیات علمی مربوطه می‌باشد در این همایش بر اساس مجوز پایگاه استنادی علوم جهان اسلام و باتوجه به حضور اساتید نام‌آشنا و پژوهشگران برتر اعتبار کنفرانس در سطح بالایی ارزیابی می‌گردد. با توجه به درجه ممتاز علمی کنفرانس، در راستای ارتقا جایگاه علمی و تقویت رزومه پژوهشی پژوهشگران، اساتید و دانشجویان شرکت در این رویداد علمی بسیار مفید و معتبر ارزیابی می‌گردد.

2 - آیا محدودیتی در تعداد مقالات ارسالی وجود دارد ؟

خیر.

3 - در صورت پذیرش مقالات بصورت سخنرانی، آیا حتما باید به محل برگزاری کنفرانس سفر نمود ؟

خیر، اما به پژوهشگران محترم توصیه می‌گردد که به منظور تبادل نظر و ارتقای علمی در صورت امکان در محل کنفرانس حضور داشته باشید. هدف کنفرانس بحث و تبادل نظر می‌باشد و نباید انگیزه شرکت‌کنندگان صرفا چاپ مقالات و دریافت گواهینامه باشد. اما در صورتی‌ که امکان حضور نداشته باشید، گواهینامه پذیرش مقاله برای شما ارسال می‌گردد و نیازی به حضور نمی‌باشد.

4 - در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه‌های ثبت‌نام چگونه است ؟

برای پرداخت هزینه‌های شرکت و ارسال مقالات در کنفرانس ابتدا می‌بایست نحوه حضور را مشخص نمایید. برای این منظور پژوهشگران می‌بایست نحوه حضور خود را در بخش ثبت نام انتخاب نموده و سپس اقدام به پرداخت وجه از طریق درگاه اینترنتی نمایند.

5 - آیا برای نویسندگان همکار گواهینامه پذیرش مقاله صادر می‌شود ؟

بله. به تعداد نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می‌گردد و در روز کنفرانس به فردی که در پنل ثبت‌نام کرده است گواهینامه نویسندگان همکار تحویل داده می‌شود.

6 - آیا قبل از ارسال مقاله هزینه‌ای پرداخت می‌گردد ؟

خیر، پژوهشگران صرفاً پس از داوری و پذیرش مقاله آن‌ها (که از طریق ایمیل و ثبت در سامانه کاربری به اطلاع آن‌ها خواهد رسید) هزینه پرداخت خواهند نمود.

7 - در قبال هزینه پرداختی چه مواردی به پژوهشگران تحویل می‌گردد ؟

هزینه پرداختی شامل پذیرایی در روز کنفرانس، حضور در کنفرانس، شرکت در کارگاه‌ها و دریافت گواهینامه، بسته آموزشی کنفرانس شامل پکیج CD مجموعه مقالات کنفرانس، گواهی پذیرش مقاله (درصورت وجود) و سایر موارد جنبی می‌باشد. بدیهی است اگر تمام نویسندگان مقاله درخواست بسته آموزشی کنفرانس را داشته باشند، می‌بایست به تعداد هر نفر و مطابق با جدول هزینه‌های کنفرانس مبالغ تعیین‌شده را بپردازند، در غیر اینصورت صرفاً هزینه‌های تعیین‌شده برای نفر اول (ارائه کننده) دریافت می‌گردد. شایان ذکر است برای تمامی نویسندگان گواهینامه مجزا صادر می‌گردد.

8 - روند پذیرش و چاپ مقاله چگونه می‌باشد ؟

کلیه مقالات پذیرفته شده توسط کمیته علمی و داوران پس از پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت خودکار در لوح فشرده مجموعه مقالات منتشر خواهد شد. پژوهشگران محترم می‌بایست اصل و چکیده مقالات را ارسال نمایند. پس از ارسال اصل مقاله وضعیت آن اعلام می‌گردد. (به لینک تاریخ های مهم مراجعه فرمائید).

9 - آیا امکان داوری زودهنگام مقالات و دریافت گواهی‌نامه پذیرش مقدور می‌باشد ؟

بله، پژوهشگرانی که درخواست بررسی زودهنگام مقالات را داشته باشند، پس از ثبت‌نام و ارسال چکیده و اصل مقاله، مشخصات و کد مقاله خود را با تکمیل فرم ارتباط با دبیرخانه ارسال نموده تا درخواست ایشان انجام پذیرد.

10 - مقاله را از چه طریقی باید برای کنفرانس ارسال نمود ؟

برای ارسال مقاله می‌بایست از طریق لینک ثبت نام اقدام نمایید. ارسال مقاله از طریق ایمیل انجام نمی‌پذیرد و بدیهی است مقاله ارسالی از طریق ایمیل بررسی نمی‌گردد و فرآیند کار را با مشکل مواجه می‌سازد ایمیل‌های کنفرانس صرفاً جهت پاسخ گوئی به نظرات، پیشنهادات، سؤالات، مشکلات و ... پژوهشگران در موارد خاص می‌باشد.

11 - آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می‌شوند ؟

بله،مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آن‌ها آورده شود مورد پذیرش قرار می‌گیرند اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می‌باشد.